Ke 18.5.2022 klo 12.00 - ASIAKASKOKEMUS
Paikka: Samk kampus Pori, (Satakunnankatu 23) A101, 1. krs
12.00 Tilaisuuden avaus
12.15 – 15.30 VOITTAVAN ASIAKASKOKEMUKSEN OPAS VERKKOKAUPPIAILLE
Markus Silaste ja Matti Vahtera, Different
Miten ymmärtää asiakasta? Aiheina mm. asiakkaan ostokäyttäytymisen ymmärtäminen, asiakkaiden profilointi ja arvo-luokittelu, kilpailuetujen tunnistaminen ja kiteyttäminen asiakaslupaukseksi, kaupan esteiden tunnistaminen ja asiaskaskokemuksen jatkuva kehittäminen ketterästi.
16.00 – 17.30 Asiakaskokemustyöpaja verkkokaupoille koulutuksen jälkeen Halukkaat yritykset voivat osallistua koulutuksen jälkeen Differentin työpajaan, jossa pureudutaan verkkokauppojen oman asiakaskokemuksen kehittämiseen. Markun ja Matti sparraavat ohjatusti kauppoja tehtävissä, jotka auttavat verkkokauppoja tunnistamaan paremmin oman lähtötilanteensa ja määrittämään selkeät, konkreettiset toimenpiteet asiakaskokemuksensa kehittämiseen.
Lisätietoa pysäköinnistä SAMKin Porin kampuksella tästä linkistä: https://www.samk.fi/tietoa-meista/kampukset/pysakointi/
ASIAKASKOKEMUS
Miten ymmärtää asiakasta? Aiheina mm. asiakkaiden profilointi ja arvoluokittelu, verkkokaupan palvelumuotoilu, itselle sopivat lisäarvotyökalut, asiakkaan elinkaaren kehittäminen.