ASIAKASKOKEMUS

Ke 18.5.2022 klo 12.00 - ASIAKASKOKEMUS

Paikka: Samk kampus Pori, (Satakunnankatu 23) A101, 1. krs

12.00    Tilaisuuden avaus

12.15 – 15.30 VOITTAVAN ASIAKASKOKEMUKSEN OPAS VERKKOKAUPPIAILLE    

Markus Silaste ja Matti Vahtera, Different

Miten ymmärtää asiakasta? Aiheina mm. asiakkaan ostokäyttäytymisen ymmärtäminen, asiakkaiden profilointi ja arvo-luokittelu, kilpailuetujen tunnistaminen ja kiteyttäminen asiakaslupaukseksi, kaupan esteiden tunnistaminen ja asiaskaskokemuksen jatkuva kehittäminen ketterästi.

16.00 – 17.30  Asiakaskokemustyöpaja verkkokaupoille koulutuksen jälkeenHalukkaat yritykset voivat osallistua koulutuksen jälkeen Differentin työpajaan, jossa pureudutaan verkkokauppojen oman asiakaskokemuksen kehittämiseen. Markun ja Matti sparraavat ohjatusti kauppoja tehtävissä, jotka auttavat verkkokauppoja tunnistamaan paremmin oman lähtötilanteensa ja määrittämään selkeät, konkreettiset toimenpiteet asiakaskokemuksensa kehittämiseen.

Lisätietoa pysäköinnistä SAMKin Porin kampuksella tästä linkistä: https://www.samk.fi/tietoa-meista/kampukset/pysakointi/

Koulutuksen aihe

ASIAKASKOKEMUS

Miten ymmärtää asiakasta? Aiheina mm. asiakkaiden profilointi ja arvoluokittelu, verkkokaupan palvelumuotoilu, itselle sopivat lisäarvotyökalut, asiakkaan elinkaaren kehittäminen.

Koulutuksen materiaali

Scroll to Top